2012, surprise me.


saknar dig sötis!


HOOLA!
idag har jag baaaaara tagit de lugnt, vaknade klockan 2 av att mamma kom och skrek att jag var tvungen att kliva upp,
sen låg jag och såg glee, och efter de städade jag i mitt rum och packade till imorgon.
imorgon ska jag ju till pappa, sen typ vid tre ska vi på edda för mammas kompis har typ hyrt de så då ska vi vara där typ aloone:]
de blir säkert nice!
sen blir de att fira nyår med min fina släkt.
så om jag inte bloggar mer så ses vi 2012;)
haha, nej men isåfall GOTT NYTT ÅR.
nu ska jag lägga mig i sängen och se glee, sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa♥

Sv; Tack! :)

2011-12-31 @ 15:31:53
URL: http://jojjoslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0