GODJUL!

hejsan alla glada!
idag är de ju julafton, julia var lite för tagg på de imorse när hon väkte mig och jossan klockan nio..
då gick vi upp och fick några julklappar jag fick bl a ett halsband av julia som föreställde lillralf(L)
sen vid ett gick jag och sov en stund för jag är verkligen as trött,
vi ska ha nå strange thing idag så ''tomten'' ska tydligen komma efter kalle och inte efter middagen som vi brukar ha,
men ja,
louis fyller ju år idag de är ju nästan de viktigaste idag ju;)
haha!
jaaja nu ska jag gå och vara social med alla mina fina släktingar.
god jul och ha en fortsatt trevlig kväll! de vet jag att jag kommer ha:)

tänk att denna snygga människa fyller 20 bast!
så fucking snygg han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0