kaooooz här jag vet!

okej! bloggen ser ut åt helvete! jag vet... sorry amanda! men ska fixa till det, och bloglovi'n är inte amandas utan den länkas till min blogg ska fixa det så fort jag kan! sen står det amanda stiglund där med stora bokstäver och det ska de inte heller göra utan det ska vara längre ner! aja ska fixa det så fort jag kan!
haha amanda fixar det imorgon ser inte vad jag gör längre så det blir min läxa! puss ♥
annars är den faktiskt helt ok, men texten där man ska komma till bloggen ska längre ner och bloglovin ska bort! sen är den klar...tror jag om jag inte hittar mer fel :)
och där får ni en bild på mig! eller ja fyra men de är en bild aa ni fattar, eller iaf ni som inte är tröga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0