renoverar bloggen! kaoz ett tag till ;)

tjeeenare! amanda suger på att blogga och nu när jag ändå håller på att renovera hennes blogg kan jag ju slänga in ett inlägg! så här är det!
amanda är tråkig hon stack från datorn så då sitter jag här ensam och övergiven mååånga mil från henne, okej så många är det väl egentligen itne men vi kan säga det! en evighet sen jag träffade henne sist också!  saknar dig som fan syster! hoppas alla amandas läsare haft en underbar dag idag för det har jag haft! vad ska ni göra under nyår? jag hoppas på att jag är med amanda eftersom jag kommer till skellefteå imorgon! fan nu måste jag fortsätta så jag får gå och lägga mig för klockan tickar och jag ska upp tidigt!
puss på dig världen bästa kusse! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0