haringenrubriksådehärfårblien

hejsan,
har inte blogga på ett tag, men jag skriva lite om varjedag ist.
söndag: var med Hanna, Mich och Amanda, vi pratade, tog kort, spelade skellefteå-spelet, åt chips,
sen sov vi hos michelle,
måndag: gjorde iprincip ingenting alls,
tänkte att julle skulle komma förbi men hon fick inte för sin pappa.
tisdag: skolan började, slutade 3 och sen på kvällen gjorde jag inget,
onsdag:skola igen, på kvällen for jag på loftet och hade allmänt trevligt.
igår: va på hockey med Amanda, Ida, Juliana, Malin, Hanna och Michelle.
vi vann med 3-1 !!
och sist men inte minst:
idag: har varit på skolan, slutade tio över ett! nu är jag hemma och ser andra avenyn, sen vid halv fem ska jag träna med mamma, sen blire loftet och inatt ska jag se the vampire diaries och andra avenyn.
de blir riktigt niceit,
jaja puss!!
haha normala:]
ajlövju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0