nyårsafton

hejsan,
igår var de ju nyårsafton .(noshit)
jag hade väl kul!
haha vi va ju 16 personer var av 4 var barn,
plus lilla emilia men hon sov ju mest.
gårdagen började med att jag vaknade vid ett då mamma kom och väkte mig,
sen vid två for vi till edda och badade,
de va riktigt kul!
sen så åt vi middag osv i en kvartersgård,
de var gott,
sen vid typ tio gick vi till pappa och väntade på att de skulle bli 2012;)
vi spelade spel och hade allmänt kul.
just nu sitter jag och ser ivanhoe!
haha, sen blir de att ta de lugnt och se smurfarna med familjen,
puss!
lilla emilia och janne.
haha ett i spel som vi körde, fick fredde ett uppdrag att berätta för alla varför dom var underbara.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0