tjugofemtejanuari

saknar man sommarn lite eller...
hejsan,
asså jag har verkligen inte bloggat på ett tag, men jag pallar verkligen inte typ..
jag har inget att skriva om så mina inlägg blir värsta tråkiga ju:/...
men jag kan ju skriva ändå(A)
idag har de ju varit skola som vanligt,
jag hade verkligen kul på svenska lektionen,
HAHHAHA fyfan så roligt,
sen senare hade vi slöjd och de va också kul,
sen nu ikväll har jag varit på loftet, och devar ju trevligt som vanligt,
vi snackade lite om s-holms resan osv,
kulkul
nu ska jag duscha sen vet jag inte om de blir en film eller,
jaja puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

då får du ju se till så att jag får träffa dig, puss :D

2012-01-27 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0